سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین چمن مصنوعی

چگونه چمن مصنوعی را انتخاب کنیم؟

 

در طراحی قلمرو خانه های کشور، بسیاری از چمن مصنوعی استفاده می کنند. این بهترین ماده برای ایجاد ظاهر ایده آل منطقه مجاور است که به مراقبت خاصی نیاز ندارد. نحوه انتخاب چمن مصنوعی برای زمین بازی و همچنین بهترین سطوح چمن امروزی در بازار را از این مقاله خواهید آموخت. چمن مصنوعی مدت زمان زیادی دوام می آورد، زیرا پایه آن از الیاف پلی اتیلن ساخته شده است که به رنگ سبز رنگ می شوند. این گونه است که اثر باغبانی طبیعی حاصل می شود که در نتیجه آن را می بینیم.

چمن مصنوعی چیست؟

چگونه بهترین چمن مصنوعی را برای نیازهای مختلف از جمله زمین بازی انتخاب کنیم؟ چمن پلاستیکی تقلیدی از یک چمن واقعی است. اساس چنین پوششی لاستیکی است و ماده بالایی پلی اتیلن است.  ما به دلیل کیفیت بالای محصول و قیمت نسبتا پایین کالا، بیشترین تقاضا را در این زمینه دارد. به طور کلی، چمن مصنوعی توسط بسیاری از شرکت ها ایجاد می شود، زیرا این محصول واقعاً بسیار محبوب است. عرشه چمن را می توان در مناطق مختلف مشاهده کرد، نمونه بارز آن بهبود مکان برای بازی گلف است. زمین های بازی برای بازی های ورزشی مختلف نیز در این دسته جای می گیرند. برای جلوگیری از تجمع آب در سطح پس از باران، برخی از پوشش ها دارای سیستم زهکشی هستند. بهترین چمن مصنوعی، چمنی است که بر اساس اهداف اصلی خود انتخاب می کنید، زیرا آنچه برای یک موقعیت خوب کار می کند ممکن است برای موقعیت دیگر اصلاً کارساز نباشد.

 

در کجاهای سمپاشی غیر طبیعی چمن بیشتر استفاده می شود؟

مناطق مختلفی وجود دارد که در آنها چمن مصنوعی اغلب استفاده می شود، هدف به استحکام یک ماده خاص بستگی دارد. اول از همه، این طراحی منظره است، زیرا استفاده از چنین کفپوشی تمام کارها را بسیار تسهیل می کند. اما نه تنها باغ ها و استادیوم ها با چنین چمن تزئین شده اند، بلکه شامل زمین های بازی و پارک های تفریحی نیز می شود. این ماده از وزن فرد تغییر شکل نمی دهد و بارهای مکانیکی را به راحتی تحمل می کند. تمیز کردن این گونه چمن ها نیز بسیار ساده است، فقط از یک شامپوی مخصوص استفاده کنید.

 

پوشش چمن

چمن مصنوعی برای ایمنی در حین انجام ورزش عالی است. به لطف این اختراع، نگهداری از زمین های ورزشی از جمله زمین های تنیس بسیار آسان شده است. چنین چمن‌هایی در برابر سایش مقاوم هستند، برخی از تولیدکنندگان ادعا می‌کنند که محصول آنها تا 15 سال ظاهر و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد، اما هیچ‌کس نتوانسته است یک پوشش را برای مدت طولانی کار کند. به طور متوسط ??هر 6 سال یکبار محصولات مونوفیلامنت تعویض می شوند.

 

برای مدتی فقط چمن طبیعی به عنوان سطح ایده آل برای زمین فوتبال در نظر گرفته می شد. به دلیل تعمیر و نگهداری پیچیده، باید به گزینه های جایگزین متوسل شد. درست است، محصولات پلاستیکی مدرن از برخی جهات نسبت به اولین پوشش هایی که از نایلون ساخته شده بودند، پایین تر هستند. امروزه تقریبا تمام چمن ها از پلی اتیلن ساخته می شوند. مواد دیگر به ندرت استفاده می شوند. نکته دوام پلی اتیلن و این واقعیت است که مانند هیچ چیز دیگری برای شرایط آب و هوایی روسیه مناسب نیست.

 

در خانه های خصوصی، چمن پلاستیکی به همان اندازه که در املاک روستایی خریداری می شود. این نوع پوشش برای تزیین تراس یا زمین بازی و ورزش مناسب است. در طراحی داخلی، چمن به طور فزاینده ای به عنوان یک عنصر تزئینی استفاده می شود. چنین فرش هایی نتیجه منطقی ترکیبات گیاهان مختلف است. مدتهاست ثابت شده است که عناصر طبیعی تأثیر مثبتی بر وضعیت و خلق و خوی افراد دارند، بنابراین ترکیبات با استفاده از چمن مصنوعی حتی در ادارات نیز یافت می شود.

چمن برای دکور

این یک ماده بی تکلف، حتی می توان گفت، همه کاره است که اغلب در طراحی باغ استفاده می شود. چمن برای دکور جایگزینی برای سبزی واقعی است و بنابراین، هنگام انجام کارهای منظره، این پوشش به سادگی غیر قابل تعویض است. گیاهان پلی اتیلن و چمن چمن در مکان های صعب العبور برای پردازش عادی قرار می گیرند. هزینه یک پوشش با کیفیت می تواند بسیار بالا باشد، اما مواد ارزان قیمت سخت و بسیار ناخوشایند هستند، در حالی که مواد گران قیمت طبیعی ترین ظاهر را دارند.

 

حتی می توان ترکیبات کمیاب را با استفاده از انواع پوشش های پلاستیکی سازماندهی کرد. استفاده از چمن مصنوعی آسان است زیرا به خاک خاصی نیاز ندارد. صرف نظر از جهت سبکی پروژه شما، حتی جسورانه ترین راه حل های طراحی را می توان با چمن مصنوعی ایجاد کرد.

 

در فضای داخلی

برای اتاق ها می توانید از فرش چمنی با رنگ های مختلف استفاده کنید. کاملاً با طراحی مطابقت دارد، به علاوه نیازی به نگهداری ندارد و اتاق را به وضوح زنده می کند. غالباً فرش شده با چمن برای لهجه های روشن استفاده می شود و همچنین راهی عالی برای پنهان کردن مناطق مشکل دار در یک اتاق است. جزئیات تزئین شده با یک پوشش مشابه اصلی به نظر می رسند. فناوری های مدرن اجرای هر ایده ای را حتی برای داشتن یک گوشه سبز در آپارتمان ممکن می سازد. امروزه گزینه های زیادی در بازار وجود دارد که اتاق نشیمن شما را به قطعه ای از بهشت ??تبدیل می کند. با کمک فرش می توانید یک زمین مینی گلف در خانه ایجاد کنید.

 

در فضای بازی، کفپوش پلاستیکی نه تنها دیدنی به نظر می رسد، بلکه به کودک این فرصت را می دهد که احساس آزادی بیشتری داشته باشد، از جمله در محدوده های آپارتمان. بچه ها نمی توانند تمام روز را بدون بازی بگذرانند و بیرون هوای بدی است که اصلاً برای پیاده روی مساعد نیست. زمین بازی سبز در خانه به کودک این امکان را می دهد که در چمن احساس کند، حتی اگر بیرون از پنجره طوفان برف وجود داشته باشد.

 

چگونه یک چمن را از چمن مصنوعی انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب یک پوشش، تمام پیشنهادات موجود در بازار را با جزئیات مطالعه کنید، نباید بلافاصله به ارزان ترین محصول رضایت دهید. قبل از خرید، حتماً شمع را احساس کنید، باید الاستیک باشد. رنگ یکی از گزینه های اصلی انتخاب است. مدل هایی را فقط با سایه های مات طبیعی انتخاب کنید. کفپوشی که به درستی انتخاب شده باشد، عمر طولانی تری خواهد داشت.

 

مزایای چمن مصنوعی

اول از همه، در برابر پس زمینه چمن واقعی، چمن مصنوعی از نظر نگهداری برنده می شود. تقریباً نیازی به نگهداری نیست، از نور مستقیم خورشید نمی ترسد. ظاهر چمن مصنوعی همیشه عالی است. هنگام کار در زمین بازی، چنین چمنی حتی بیشتر از ویژگی های عملی خود را نشان می دهد. بیایید مهمترین آنها را در نظر بگیریم.

 

به دلایل ایمنی، می توانید بیش از چند ساعت در روز روی چمن طبیعی بازی کنید، در حالی که چمن مصنوعی به شما امکان می دهد در تمام ساعات شبانه روز در فضای باز فعالیت کنید.

 

چمن واقعی فقط در فصول خاصی رشد می کند و در شرایط آب و هوایی نامناسب، بازی روی آن به سادگی ناخوشایند و ناامن خواهد بود. پوشش غیرطبیعی چمن به هیچ وجه با تغییرات دما تغییر خاصی نمی دهد، رطوبت را جذب نمی کند و پوسیده نمی شود.

 

علاوه بر این، چمن مصنوعی دارای یک لایه فنری است که ضربه را هنگام سقوط نرم می کند. چمن معمولی اغلب باعث سوختگی می شود، در مورد پلی اتیلن، این امر مستثنی است. به همین دلیل، از نظر ایمنی، می توان گفت که چمن مصنوعی در زمین های بازی به سادگی ضروری است.

 

معایب تزئینات غیر طبیعی

پس از آشنایی با مزایای یک چمن غیر طبیعی، ممکن است فکر کنید که این یک سطح ایده آل است که هیچ ایرادی ندارد، اما در واقع هنوز معایبی وجود دارد.

 

خود چمن غیر ارگانیک و همچنین نصب آن هزینه قابل توجهی برای صاحب خانه خواهد داشت. با این حال، صرفه جویی در چمن مصنوعی ارزش آن را ندارد، در غیر این صورت شما در معرض آسیب بیشتر از ضرر قرار دارید، زیرا مواد ارزان قیمت نمی توانند از خواص عملی خوبی برخوردار باشند. این موضوع در مورد زیبایی ظاهر نیز صدق می کند. اگر نمی خواهید هر سال فرش چمنی خود را مجددا پهن کنید، بهتر است یک بار هزینه مناسب را پرداخت کنید. در صورت انتخاب کفپوش زمین بازی، صرفه جویی در مواد می تواند منجر به کاهش ایمنی منطقه شود و خطر آسیب به کودک را افزایش دهد.

 

در روزهای گرم مخصوصاً چنین چمنی می تواند گرم شود ، این به هیچ وجه بر ظاهر تأثیر نمی گذارد ، اما لمس آن ناخوشایند خواهد بود. این می تواند باعث ناراحتی در هنگام بازی شود. همچنین بسیاری از این واقعیت که چنین چمن‌هایی سازگار با محیط زیست نیستند گیج شده‌اند و در آینده به دسته زباله‌های غیرقابل بازیافت منتقل خواهند شد.