سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمل چمن مصنوعی

نحوه حمل چمن مصنوعی

قبل از اینکه بتوانید چمن مصنوعی خود را نصب کنید، باید از نحوه صحیح کار با آن برای به حداقل رساندن آسیب آگاه باشید .

حمل بیش از حد رول به سمت انتها می تواند باعث خم شدن رول و در نتیجه ایجاد خطوط در چمن شود.

وانت بارگیری

هنگامی که رول چمن را روی پشت کامیون می‌گذارید، جایی که علف‌ها ممکن است آویزان شوند و به پایان برسند یا در یک زاویه قرار بگیرند، لطفاً مطمئن شوید که چمن با تخته‌ای از چوب یا چیزی شبیه به آن حمایت می‌شود. اگر نتوانید از چمن حمایت کنید، می‌تواند باعث خمیدگی در رول شود که می‌تواند منجر به ایجاد خطوط و موج‌هایی در طول چمن شما شود.

قرار دادن فوم، مقوا یا چیزهای مشابه زیر تسمه هایی که رول را در ون محکم می کند نیز می تواند از کشش و موج زدن روی سطح چمن جلوگیری کند.

بلند کردن با استفاده از لیفتراک

ما به شدت توصیه می کنیم از بوم فرش برای بارگیری/تخلیه رول ها با لیفتراک استفاده کنید. حمل چمن مصنوعی با چنگال می تواند باعث خم شدن و آسیب به رول ها شود.

اگر مجبورید از چنگال‌ها برای رسیدگی به غلتک‌های چمن استفاده کنید، مطمئن شوید که یک تخته چند لایه روی چمن‌ها قرار دهید و چمن‌ها را روی این تخته بغلتانید. رول را مستقیماً روی تاین ها قرار ندهید و سعی نکنید شاخک ها را زیر رول لغزانید زیرا باعث آسیب می شود.

در حال تخلیه

برای تخلیه یک رول چمن از ون یا کامیون با لیفتراک، تاین را در هسته مرکزی فرو کنید و رول را از ون بیرون بکشید.

یک انتهای رول را روی زمین قرار دهید و بالابر چنگال را بردارید.

برای برداشتن رول، تخته‌ای را روی شاخک‌ها قرار دهید و از کناره نزدیک شوید تا علف‌های خودرو را زنده کنید.

ما در نهایت توصیه می کنیم که برای جابجایی سریعتر و موثرتر روی فرش رونق سرمایه گذاری شود.

ذخیره سازی

اگر قصد دارید چمن را ذخیره کنید، فقط باید آن را بغلتانید و تا نکنید زیرا باعث ایجاد علائم در سطح چمن می شود. رول ها را روی حوضچه های چوبی ننشینید زیرا باعث ایجاد علائم کشیدگی روی چمن می شود.

چمن مصنوعی به صاحبان خانه کمک می کند تا در مصرف آب صرفه جویی کنند، قبوض آب و برق خود را کاهش دهند، زمان کمتری را برای مراقبت از حیاط صرف کنند و از ظاهر و احساس یک چمن سبز جذاب در هر ماه از سال لذت ببرند. با وجود همه این مزایا و محبوبیت روزافزون آن، تعجب آور نیست که صاحبان خانه چنان به چمن های ساخته شده خود علاقه مند شده اند که اکنون برخی از خود می پرسند که آیا می توانند آنها را هنگام نقل مکان با خود ببرند.

 

به هر حال، به راحتی می توان فهمید که وقتی به زندگی با مزایای علف های تقلبی عادت کردید، کنار گذاشتن آنها دشوار خواهد بود. در حالی که شما می توانید پس از یافتن خانه جدید خود، یک چمن مصنوعی جدید نصب کنید، اما به راحتی می توان متوجه شد که چگونه نگرانی های بودجه یا نگرانی برای محیط زیست ممکن است باعث شود برخی از خود بپرسند که آیا می توانند در عوض از چمن مصنوعی قدیمی خود دوباره استفاده کنند. از خرید یک جدید

 

پاسخ بله است. می توانید چمن مصنوعی را بردارید و دوباره از آن در جای دیگری استفاده کنید. در واقع، برخی از تامین کنندگان حتی چمن کارکرده را برای نصب در محیط های مسکونی یا سازمانی می فروشند. بیشتر چمن مصنوعی استفاده شده که می توان از تامین کنندگان خریداری کرد، از زمین های ورزشی می آید، که بسیار بیشتر از تاسیسات مسکونی نیاز به تعویض چمن دارند. بنابراین نه تنها امکان استفاده مجدد از علف های تقلبی وجود دارد، بلکه در واقع یک چیز - و چیزی است که رایج تر می شود. البته همه علاقه‌مند نیستند که چمن‌های قدیمی یک زمین ورزشی را به چمنی برای بازی کودکان و حیوانات خانگی خود تبدیل کنند، اما این یک گزینه است.

 

برای اهداف ما در اینجا، این واقعیت که چمن مصنوعی از زمین‌های ورزشی حذف شده و به عنوان چمن‌های مسکونی جان تازه‌ای بخشیده است، فقط نشان می‌دهد که می‌توان چمن مصنوعی را از یک مکان حذف کرد و دوباره آن را در مکانی جدید نصب کرد. البته این بدان معناست که امکان برداشتن چمن مسکونی و نصب مجدد آن در خانه جدید شما نیز وجود دارد. با این حال، قبل از اینکه چمن خود را بچرخانید و آن را در یک کامیون در حال حرکت پرتاب کنید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 

چمن مصنوعی خانه جدید قابل انتقال است

10 نکته ای که هنگام استفاده مجدد از چمن مصنوعی باید در نظر بگیرید

فناوری چمن مصنوعی به طور مداوم در حال پیشرفت است، به این معنی که محصولات جدید به طور منظم معرفی می شوند. اگر زمان زیادی از نصب چمن خود می گذرد، ممکن است تطبیق آن با همان محصول سخت باشد، اگر خانه جدید شما مساحت چمنزار بزرگ تری دارد و به مواد بیشتری برای پوشش آن نیاز دارید.

بهترین کار این است که افراد حرفه ای چمن مصنوعی شما را بردارند، زیرا هر گونه آسیبی که در طول فرآیند برداشتن ایجاد می شود به معنی چمن کمتری برای کار در مکان جدید است.

شما باید تعیین کنید که آیا باید کاری با زمین انجام دهید که پس از برداشتن چمنزارتان خالی شود یا خیر. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید خانه خود را بفروشید، ممکن است بخواهید یک پوشش زمین متفاوت برای حفظ جذابیت بصری ملک خود نصب کنید.

اگر در مرحله فروش خانه خود هستید و قصد دارید پس از فروش چمن مصنوعی خود را حذف کنید، حتماً یادداشتی در قرارداد قید کنید که چمن جزء فروش نیست و حذف خواهد شد.