سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد چمن مصنوعی

25  کاربرد چمن مصنوعی

چمن مصنوعی یک محصول واقعا همه کاره است که در طیف وسیعی از کاربردها استفاده شده است. اما آیا می دانستید که چمن مصنوعی برای همه چیز از ناخن و صندل گرفته تا محوطه استخر و سالن های سرپوشیده استفاده می شود؟ 25 کاربرد ما از چمن مصنوعی را اینجا ببینید:

زمین فوتبال

از لغزنده شدن زمین جلوگیری می کند، یعنی بازیکنان بهتر بازی می کنند. منطقی است، درست است؟

زمین بازی / زمین بازی کف

داشتن چمن های تقلبی در مناطق بازی مزایای زیادی دارد. از به حداقل رساندن واکنش آلرژیک تا جلوگیری عملی تر از کشیدن چمن به مناطق دیگر.

اتاق بازی سرپوشیده

این یک راه حل معقول است که به هر اتاق رنگی اضافه می کند، به علاوه اجازه می دهد تا ورزش های Otudoor را در داخل خانه انجام دهید.

4. زمین بازی کودکان سرپوشیده

بچه ها این ایده را دوست خواهند داشت. چرا اگر فضای کافی دارید آن را امتحان نکنید؟

5. سالن بدنسازی سرپوشیده

خراشیدن روی زمین توسط وزنه ها و سایر تجهیزات بدنسازی را متوقف می کند.این یکی از کاربرد چمن مصنوعی است. همچنین به این منطقه احساس بیرونی بیشتری می دهد. شما واقعا نمی توانید اشتباه کنید.

6. قاب گوشی موبایل

مردم دوست دارند با قاب گوشی خود خلاقیت به خرج دهند. چگونه می توان خلاق تر از این بود؟ خراش نمی گیرد و عالی به نظر می رسد.

7. صندل

این بیانیه مد مد روز را خریداری کنید و به سراغ چیزهای کمی متفاوت بروید. خیلی هم راحت خواهد بود.

8. تابلوهای فروشگاه

ضد آب خواهد بود و اگر به دنبال تم باغ هستید، مناسب‌تر است.

 

9. صندلی.

به طور شگفت انگیزی راحت است و عالی به نظر می رسد. این را امتحان کنید تا ظاهر مبلمان خسته و قدیمی را تغییر دهید.

10. دوندگان میز

ما می دانیم کمی عجیب است، اما اگر در داخل خانه هیچ میز دونده ندارید و اتفاقاً مقداری چمن مصنوعی یدکی در اطراف دارید. این یک راه حل سریع عالی است.

11. پوشش مبلمان فضای باز

زمانی که میز و صندلی شما برای زمستان باید پوشیده شود یا حتی در طوفان های تابستانی مقاوم در برابر آب و هوا باشد، پوشاندن آن از هوازدگی مبلمان مورد علاقه شما جلوگیری می کند.

12. قفسه بندی

روش خلاقانه دیگری برای تزئین خانه یا فضای تجاری شما. اگر به دکوراسیون با مضمون طبیعت علاقه دارید، این ممکن است برای شما مناسب باشد.

13. روکش صندلی توالت

خوب، ما به این یکی فکر نکردیم ... اما فکر می کنم اگر به یک پوشش جدید برای اتاق خود نیاز دارید، شاید بخواهید این را امتحان کنید.

14. کیف های دستی

با کیف های دستی ساخته شده از چمن مصنوعی به سبک بیرون بروید. آیا می دانستید که آنها از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند؟

15. جواهرات

اگر رنگ سبز شماست، جواهرات خلاقانه تهیه کنید.

16. لاک ناخن

خانم ها، این یکی برای شماست. می توانید «چمن مصنوعی» را به عنوان سایه بعدی خود در سالن ناخن درخواست کنید.

17. مهمانی های موضوعی

وقتی برای رویدادهای بیرون از خانه استفاده می شود، چمن ممکن است خیس و گل آلود شود. چمن مصنوعی این مشکل را حل می کند. اگر با موضوع مهمانی شما مطابقت داشته باشد، حتی بهتر است.

18. زیر لیوانی

وقتی می گوییم مواد مقاوم است، شوخی نمی کنیم. باید امتحانش کنی.

19. کاغذ دیواری

می تواند احساس بسته تری به فضای بزرگ و سرد بدهد. ما فکر می کنیم باحال به نظر می رسد.

20. پد توله سگ

همه ما می دانیم که دوستان سگ ما علف ما را دوست دارند. پست های وبلاگ مرتبط یا صفحه ما را برای چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی ببینید.

 

 

 

21. اطراف استخر

به جای بتن داغ، از چمن مصنوعی کنار استخر برای خنک نگه داشتن وسایل استفاده کنید. همچنین اشیا را در باغ شما طبیعی و آرام نگه می دارد.

22. پوشش خودرو

احتمالاً قبلاً این موارد را دیده‌اید، اما اگر می‌خواهید موتور شما بسیار خاص به نظر برسد، مطمئناً این راه برای انجام آن است.

23. سطح بالکن

حس بزرگتری را به فضای کوچکتر می دهد.

24. بازاریابی

مشابه تابلوهای فروشگاهی که اگر با موضوع شما مطابقت داشته باشد، یک ماده عالی برای استفاده است.

25. باغ چمن

البته، استفاده سنتی برای چمن مصنوعی یک باغ سنتی بریتانیایی است. اگر به دنبال نصب چمن مصنوعی در کنت و اطراف آن هستید، از اینجا با ما تماس بگیرید.

از زمان معرفی چمن مصنوعی در دهه 1960، تنوع گسترده استفاده از چمن مصنوعی به طور چشمگیری افزایش یافته است.

این تا حدی به دلیل پیشرفت های فناوری است که اکنون امکان استفاده از چمن مصنوعی را که به طور ویژه برای این منظور در بالکن ها، مدارس و مهد کودک ها طراحی شده است، و ایجاد باغچه سبز برای خود را ممکن ساخته است.

معرفی فناوری Natural Look، Feelgood و Instant Recovery کیفیت و زیبایی چمن مصنوعی را بدون پایان ارتقا داده است.

در آخرین مقاله خود، ما قصد داریم برخی از رایج ترین کاربردهای چمن مصنوعی را بررسی کنیم و توضیح دهیم که چرا مزایای چمن مصنوعی اغلب بیشتر از مزایای چمن واقعی است.

 1. باغ های مسکونی

 چمن مصنوعی باغات

محبوب ترین استفاده از چمن مصنوعی نصب آن در یک باغ مسکونی برای جایگزینی چمن موجود است.

محبوبیت چمن مصنوعی با سرعت فوق العاده ای افزایش یافته است و بسیاری از صاحبان خانه اکنون به مزایای داشتن چمن مصنوعی در خانه خود پی برده اند.

اگرچه این چمن کاملاً بدون تعمیر و نگهداری نیست (همانطور که برخی از تولیدکنندگان و نصاب ها ادعا می کنند)، در مقایسه با یک چمن واقعی، تعمیر و نگهداری درگیر با چمن مصنوعی حداقل است.