سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه نصب چمن مصنوعی

یک ساپورت آماده کنید

چمن مصنوعی را می توان بر روی دو نوع تکیه گاه بسیار متفاوت قرار داد: صلب و بدون سنگفرش. این مرحله اول برای چیدن چمن خوب ضروری است و بنابراین نباید نادیده گرفته شود. در مورد تکیه گاه های سفت و سخت مانند بتن یا ترازو، ابتدا باید سطح را تمیز کنید تا بدون مشکل کار کنید. در مورد تکیه گاه های زمینی مانند ماسه یا شن، باید قبل از شروع کار با چمن، باقیمانده های موجود در سطح را تمیز کنید. پس از تمیز کردن کامل، سطح باید بسیار فشرده و کاملاً یکنواخت باشد. بنابراین، شما باید یک پایه زهکشی از شن و ماسه ایجاد کنید و آن را با یک غلتک فشرده کنید. آخرین چیزی که باید قبل از چیدن چمن خود در نظر بگیرید، جهت تخلیه آب است، بنابراین باید به چمن خود شیب مناسبی بدهید.

قرار دادن توری علف های هرز

وقتی تمام زمین آماده شد، وقت آن است که یک توری علف هرز قرار دهید. همانطور که از نامش پیداست با استفاده از این توری از رشد علف های هرز جلوگیری می کنید و از زهکشی کامل چمن بدون خطر غرق شدن آب جلوگیری می کنید. برای محکم کردن این توری، باید آن را روی تمام سطح پخش کنید و سپس چند میخ به آن بکوبید تا تا حد امکان ثابت شود.

گذاشتن چمن مصنوعی

هنگامی که توری علف های هرز را به درستی قرار دادید، مرحله بعدی این است که با پخش کردن برای نصب چمن مصنوعی در کل منطقه باغی که می خواهید بپوشانید، شروع کنید. قبل از انجام این کار و برای اطمینان از اینکه در چمن‌چینی هیچ غافلگیرکننده‌ای نخواهید داشت، توصیه و توصیه می‌شود هنگام چمن‌ریزی، تمام فضایی را که در باغچه خانه خود دارید اندازه بگیرید. سخت ترین بخش این مرحله این است که تا حد امکان از اتصالات چمنی قابل مشاهده خودداری کنید. برای انجام این کار، مطلوب است که فاصله ای حدود 2 میلی متر بین نوار و نوار چمن مصنوعی باقی بماند.

بستن بندهای کراوات

کار بعدی که باید انجام دهید این است که نوارهای مختلف چمن را به هم وصل کنید تا به خوبی جا بیفتند و مفاصل نمایان نشوند. برای این کار باید از نوارهای کراوات و چسب مخصوص چمن مصنوعی استفاده کنید. در هر تقاطع باید دو نوار چمن را باز کنید، یکی در هر طرف. نوار چسب را روی سطح قرار دهید و چسب را در یک لایه بسیار نازک بمالید.

فرچه بزنید و پر کنید

آخرین مرحله برای رسیدن چمن مصنوعی به بهترین حالت این است که تمام سطح چمن مصنوعی را برس بکشید و روی آن را با ماسه کوارتز بپوشانید. بسته به نوع چمن مصنوعی که انتخاب کرده اید، باید بین 2 تا 5 کیلوگرم ماسه کوارتز در هر متر مربع بمالید. هنگامی که تمام شن و ماسه را اضافه کردید و کاملاً توزیع شد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمام سطح را تمیز کنید تا نصب چمن مصنوعی تکمیل شود. برای این کار باید یک برس با موهای سفت بردارید و آن را روی الیاف شانه کنید تا به بهترین نتیجه برسید و بتوانید از چمن مصنوعی زیبا لذت ببرید. هنگامی که تمیز کردن تمام چمن ها به پایان رسید، یک شلنگ بردارید و روی آن آب بریزید تا هر گونه کثیفی که روی چمن مصنوعی باقی مانده پاک شود. شرق این آخرین مرحله است تا اطمینان حاصل شود که چمن مصنوعی کاملاً گذاشته شده و آماده استفاده است و می توانید هر زمان که بخواهید از آن لذت ببرید.

 

بعد از این مراحل ساده و آسان که در بالا توضیح دادم، یک چمن مصنوعی زیبا و فوق العاده خواهید داشت که می توانید در ماه های آینده در کنار خانواده و دوستان خود از آن لذت ببرید. این یک روش بسیار سریع و کاربردی برای تزئین باغ خود با فرش سبز با حداقل تلاش است. همانطور که در بالا در این مقاله دیدید، این چیز خیلی پیچیده ای نیست و هر زمان که بخواهید و بخواهید بدون هیچ مشکلی انجام می شود.